آیا شما به اطلاعاتی در زمینه خرید بازی برای کامپیوتر نیاز دارید

Wiki Article

ناسا تصویر ثبت شده با سردترین ابزار تلسکوپ جیمز وب را منتشر کرد

مافیا یک رو تجربه نکردم اما مافیا ۲ بهترین تجربه زندگی گیمریم بود بازیش در زمان خودش یکی از با کیفیت ترین بازی بود واقعا روی جزئیات حرفه ای کار کرده بودن تغییر فصلها حرفه ای هست و همچنین اب و هوا چیزی که در اون زمان هیچ بازی به اندازه ی بازی مافیا ۲ جزئیاتش بالا نبود بازی مافیا ۲ یه شاهکاره بی نظیری بود که وقتی اومد گرافیکش در بین بازیا تک بود و داستانش واقعا تک بود دوباره میخوام تجربش کنم با کیفیتی بالاتر مافیا ۳ بازیش اگر مشکلات گرافیکی نداشت و باگ کمتری داشت بدون اینکه به اسمش توجه کنیم که اصلا شبیه بازی مافیا نبود میتونست بهتر باشه و قابل قبول باشه

مشکل اصلی داستان بازی این است که در عین تلاش برای واقعی به نظر رسیدن، چندان باورپذیر به نظر نمی‌رسد! برای مثال بعد از مدت کوتاهی از پیوستن به یک تیم آمریکایی، باید از زمان بازی کم خود شکایت کنید و اگر این کار را نکنید ممکن است تا مدت‌‌ها ذخیره باشید!

اشارۀ دو نفر به سایت استیم گیفت برای انواع بازی پی سی

خرید بازی برای استیم.

لطفا برای مشاهده ی لینک های steam-gifts.ir

. اگرم خوب باشه تغییرش برای طرفدارای قدیمی خوشایند نیست .. به هر حال من سعی می کنم با این قضیه کنار بیام چون گویا اجتناب ناپذیر هست این موضوع ..

هربار بیشتر که اسم مخفی کاری میاد یاد متال گیر میفتم و آه از نهادم بلند میشه

سرمایه‌گذاری در بخش‌های دیگر نیز می‌تواند فواید خود را داشته باشد. در بخش فنون، قدرت سلامتی و ارتقا اسلحه‌ها تقویت می‌شود. اما دو بخش قدرت‌های کلامی و قدرت رهبری بیشتر در بخش دیالوگ‌ها مورد استفاده است که جداگانه و به صورت کامل بررسی خواهد شد.

توجه داشته باشید که تمامی پارت های مربوط به نسخه مورد نظر را باید دانلود کرده تا بتوانید آن را از حالت فشرده خارج کنید .

گروه مختلف انسان‌ها و انواع حیوانات در بازی به عنوان دشمن وجود دارند که در بخش حیوانات کمی تا قسمتی از بازی‌های مشابه الهام گرفته شده‌است.

Report this wiki page